GHOR BZO

Regio Zuidoost-Brabant wint Veiligheidsaward

De regio Zuidoost-Brabant was genomineerd voor de publieksprijs met het programma Vakbekwaamheid Management Systeem van de firma AG5. Dit is een unieke oplossing waarmee alle informatie over opleiden, oefenen, bijscholen en trainen binnen de kolommen van een veiligheidsregio integraal en uniform kan worden vastgelegd en beheerd. De afdeling Opleiding Bijscholing en Oefening, de Geneeskundige Hulpverlening bij Ongevallen en Rampen en de cluster Waalre, Valkenswaard en Bergeijk werkten mee aan dit project.

Meest kansrijke project

Tijdens de bijeenkomsten ‘Innovatie in Veiligheid' werden maar liefst 20 innovatieve (multidisciplinaire) (ICT-)projecten belicht en besproken. Als meest kansrijke projecten volgens het publiek kwamen vier genomineerden naar voren. Uit de vier genomineerden heeft het publiek (1700 stemmen middels internet en vanuit de zaal) onze regio als nummer één gekozen. De prijs bestond uit een sculptuur dat ‘dynamiek, voortgaande processen, eeuwigheid en samenwerkende multidisciplinaire partners' verbeeldt.

72 uur opgesloten in huis. Red jij het?

Klik voor meer informatie op het logo om naar de website te gaan

72uur

Wist u dat:

de GHOR tijdens een ramp de verbinding is tussen alle medische diensten in de regio?